Rozšířená realita na mobilním zařízení
Augmented Reality on Mobile Devices

Author
Advisor
Kobrtek, JozefReferee
Szentandrási, IstvánGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje rozšířit realitu pomocí mříže jako hrací plochu pro hru. Hra by měla spočívat v pokládání bloků na tuto plochu. Jsou zde rozebrány možnosti rozšířené reality, vysvětleno proč je použita rozšířená realita pomocí markeru. Obsahuje také postup vypracování práce a částečně popisuje důležité skripty. This thesis deals with design and implementation of an application that let’s you expand your reality throught he grid which serve as theplaying surface for the game. The game works on the basis of laying the blocks on this surface. There are analyzed the possibilities of augmented reality, explains why augmented reality is used with a marker. It also contains a description of the work and describes some important scripts.
Keywords
Rozšířená realita, Mobilní zařízení, Android, Unity 3D, Vuforia SDK, Augmented reality, Mobile devices, Android, Unity 3D, Vuforia SDKLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) prof. Ing. Jan M. Honzík, CSc. (místopředseda) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (člen)Date of defence
2015-06-17Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52389Source
VALENTA, M. Rozšířená realita na mobilním zařízení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.Collections
- 2015 [295]