Recent Submissions

  • Využití konceptů umělé inteligence ve hře Mravenci 

    Miľo, Dávid
    Táto bakalárska práca sa zaoberá umelou inteligenciou v rámci hrania hier a ich využitiu v hre Ants. Vybrané metódy boli použite na vytvorenie bota v rámci medzinárodnej súťaže Google AI Challenge.
  • Metody strojového učení ve zpracování přirozeného jazyka 

    Vodička, Jan
    Bakalářská práce se zajímá hodnocením sentimentu textu v českém jazyce za pomocí metod strojového učení, hlavně za použití naivního bayesovského klasifikátoru. Členění probíhá do dvou kategorií - pozitivní, negativní ...
  • Síťové rozšíření systému TWAIN 

    Richter, Martin
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření softwarové platformy pro sdílení datových zdrojů systému TWAIN po počítačové síti typu TCP/IP pro operační systémy Microsoft Windows. Výsledná platforma typu klient-server klade ...
  • Zadní část zpětného překladače produkující kód v jazyce C 

    Urban, Martin
    Práce popisuje implementaci zadní části zpětného překladače produkujícího kód v jazyce C. Obsahuje základní informace o principech a využití reverzního inženýrství v oblasti informačních technologií i mimo něj. Hlavním ...
  • Detekce použitého překladače 

    Kostka, Michal
    Cílem této práce je vytvoření detektoru překladače. Tento program umí rozpoznat překladač nebo modifikátor použitý k vytvoření aplikace. Podporovány jsou formáty spustitelných souborů PE a ELF. Úkol je řešen hledáním ...
  • Optimalizace výsledků zpětného překladu pomocí dodatečných informací 

    Končický, Jaromír
    V rámci projektu Lissom je vyvíjen rekonfigurovatelný zpětný překladač, jehož cílem je umožnit zpětný překlad programů, určených pro libovolnou platformu, do libovolného vyššího programovacího jazyka. V době počátku řešení ...
  • Optimalizace přední části zpětného překladače 

    Odaloš, Matej
    Zpětný překladač je nástroj reverzního inženýrství umožňující rekonstrukci strojového kódu na některý z vyšších programovacích jazyků. Tato práce se zaobírá popisem tohoto nástroje, přičemž se soustředí hlavně na zpětný ...
  • Peephole optimalizátor pro konfigurovatelné architektury procesorů 

    Ministr, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením peephole optimalizátoru pro překladač programovacího jazyka C. Práce se skládá ze studie optimalizační techniky zvané peephole optimalizace. Hlavní částí práce je návrh procesu ...
  • Rozšířený HTML Editor 

    Králík, Tomáš
    Předmětem této bakalářské práce byl návrh rozšířeného HTML editoru. Čtenář je nejdříve seznámen s jazyky HTML a JavaScript. Následuje přehled existujících WYSIWYG HTML editorů a jejich srovnání. Pro navržení rozšířeného ...
  • Verzování databáze při vývoji aplikací v Eclipse 

    Palarczyk, Vít
    Tato práce se zabývá verzováním databáze při vývoji aplikací v Eclipse. V teoretické části jsou obsaženy informace o samotném prostředí aplikace Eclipse a také o rozšířujících modulech (pluginech), které jsou nedílnou ...
  • Nástroj pro správu zobrazovacích zařízení v systému GNU/Linux 

    Klang, Petr
    Cílem této práce je vytvoření aplikace pro správu monitorů v systému GNU/Linux, která by dokázala uložit nastavenou konfiguraci a později toto nastavení vyvolat. Při připojení nového monitoru vyhodnotí všechny konfigurace ...
  • Komprese obrazových dat v medicíně 

    Šebek, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá metodami bezeztrátové komprese obrazových dat. Cílem práce je dosáhnout co nejlepšího kompresního poměru při kompresi obrazových medicínských dat. Práce zahrnuje uvedení do teoretických ...
  • Skicář 3D modelů 

    David, Tomáš
    Tato práce se zabývá problematikou zpracování a reprezentace polygonálních modelů. Věnuje se metodám tvorby a úpravy 3D modelů, především pak metodě skicování. Popisuje postup při návrhu a implementaci jednoduchého zásuvného ...
  • Rychlá detekce dopravních značek v obraze 

    Sochor, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí dopravních značek v obraze, přičemž cílem bylo zpracování v reálném čase. Nejprve budou popsány algoritmy a způsoby, jakými mohou být dopravní značky detekovány. Následně bude popsána ...
  • Numerický integrátor na platformě .NET 

    Kopecký, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá numerickým řešením soustav obyčejných diferenciálních rovnic 1. řádu. V první části práce jsou popsány vybrané jednokrokové integrační metody. Druhá část práce se věnuje jazyku pro popis ...
  • Systém pro správu vědeckých publikací 

    Paška, Juraj
    Cílem bakalářské práce je implementace víceuživatelského systému pro správu vědeckých publikací, který je schopný pracovat tak jak s místními úložišti dokumentů, tak se vzdáleným prostřednictvím protokolů HTTP a SFTP. Tyto ...
  • Hledání akustických vzorů v řečových datech bez rozpoznávání 

    Skácel, Miroslav
    Tato práce se zabývá metodami vyhledávání slov, slovních frází a delších úseků v rozsáhlých řečových datech bez předchozích znalostí těchto dat. V úvodu je seznámení s danou problematikou a principy moderních metod pro ...
  • Fyzikální hra pro mobilní platformu Android 

    Boszczyk, Radek
    Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této ...
  • Hra na platformě iOS 

    Mičiak, Tomáš
    První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a ...
  • On-line dokumentace pro konfiguraci aktivních síťových prvků 

    Bašti, Martin
    Cílem této práce je vytvořit on-line dokumentaci pro konfiguraci síťových prvků, která usnadní práci síťovým administrátorům, odstráněním problémů s různou strukturou a kvalitou dokumentacií od výrobců. Dokumentace bude ...

View more