Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách
Realistic Visualization of Environment in Computer Games
Author
Advisor
Mikolov, TomášReferee
Bartoň, RadekGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. Detailněji popisuje algoritmy Brute force a ROAM pro vykreslování terénu a srovnává dosažené výsledky obou metod. This bachelor thesis shows the basics of landscape rendering in computer games. It explains fundamental principles of computer graphics creation and implementation of the three parts of the landscape - terrain, water surface and the sky. In more detail it describes Brute force and ROAM algorithms for terrain rendering and compares the achieved results of the both of them.
Keywords
3D počítačová grafika, krajina, terén, voda, obloha, výšková mapa, brute force, LOD, ROAM, Perlinův šum., 3D computer graphics, landscape, terrain, water, sky, height map, brute force, LOD, ROAM, Perlin noise.Language
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
Date of defence
2009-06-16Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52804Source
JOZEFOV, D. Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2009.Collections
- 2009 [351]