Show simple item record

Realistic Visualization of Environment in Computer Games

dc.contributor.advisorMikolov, Tomášcs
dc.contributor.authorJozefov, Davidcs
dc.date.accessioned2018-05-17T22:40:12Z
dc.date.available2018-05-17T22:40:12Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationJOZEFOV, D. Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2009.cs
dc.identifier.other26020cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/52804
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. Detailněji popisuje algoritmy Brute force a ROAM pro vykreslování terénu a srovnává dosažené výsledky obou metod.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis shows the basics of landscape rendering in computer games. It explains fundamental principles of computer graphics creation and implementation of the three parts of the landscape - terrain, water surface and the sky. In more detail it describes Brute force and ROAM algorithms for terrain rendering and compares the achieved results of the both of them.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subject3D počítačová grafikacs
dc.subjectkrajinacs
dc.subjectteréncs
dc.subjectvodacs
dc.subjectoblohacs
dc.subjectvýšková mapacs
dc.subjectbrute forcecs
dc.subjectLODcs
dc.subjectROAMcs
dc.subjectPerlinův šum.cs
dc.subject3D computer graphicsen
dc.subjectlandscapeen
dc.subjectterrainen
dc.subjectwateren
dc.subjectskyen
dc.subjectheight mapen
dc.subjectbrute forceen
dc.subjectLODen
dc.subjectROAMen
dc.subjectPerlin noise.en
dc.titleRealistické zobrazení krajiny v počítačových hráchcs
dc.title.alternativeRealistic Visualization of Environment in Computer Gamesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-16cs
dcterms.modified2020-05-09-23:41:43cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid26020en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.05.10 01:03:26en
sync.item.modts2020.05.10 00:13:08en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeBartoň, Radekcs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeecs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record