Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy
A Tool for Support of an Optimal Strategy Choice of a Company

View/ Open
Author
Advisor
Květoňová, ŠárkaReferee
Zámečníková, EvaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá teoretickými východisky pro seznámení se s produktem, firmou, konkurencí a strategiemi. Srovnává hmotné a nehmotné produkty a zkoumá vlastnosti informačního zboží. Zabývá se zákonitostmi strategického řízení a strategickými koncepcemi. Zkoumá analýzy používané ve strategickém řízení, analyzuje požadavky na data systému pro podporu volby optimální strategie. Práce dále popisuje implementované analýzy a demonstruje použití prototypu. The thesis considers theoretical bases for understanding the product, company, competition and strategies. The thesis compares material and immaterial products and examines the properties of information goods. The thesis considers regularities of strategic management and strategic concepts. The thesis examines analysis used in strategic management, analyses requirements for the system data and describes implemented analysis and their usage.
Keywords
Produkt, marketingový mix, výrobní faktory, trh, konkurence, informační zboží, strategie, strategické řízení, Porterovy generické strategie, Ansoffovy strategie, Kotlerova strategie, tvorba cen, strategická analýza, Product, marketing mix, factors of production, market, competition, information goods, strategy, strategic management, Porter's generic strategies, Ansoff's strategies, Kotler's strategies, pricing, strategic analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Management a informační technologieComposition of Committee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) prof. RNDr. Milan Češka, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2012-06-21Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na doplňující dotazy přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " C ". Otázky u obhajoby: Existují na trhu podobné aplikace? Pokud ano, v čem vidíte výhody Vašeho řešení?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/53743Source
ADAMEC, J. Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.Collections
- 2012 [223]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh strategie rozvoje SBU
Šebesta, PetrBývalý americký prezident prohlásil: “Plány jsou nic, plánování je všechno”. V tomto duchu lze říci, že dobře fungující systém strategického řízení je svým způsobem důležitější než samotné dokumenty, které produkuje. V ... -
Informační strategie firmy
Hrabčak, MiroslavDiplomová práce se zabývá navržením informační strategie společnosti. Na základě analýzy současného stavu společnosti a jeho okolí byla navržena informační strategie dalšího rozvoje s využitím nejnovějších trendů v rámci ... -
Letecká tahová strategie
Vysloužil, JiříPráce rozebírá projekt, který je základem znovupoužiteného enginu počítačové hry - tahové strategie. Celkovým cílem by mělo být vytvoření komerční série počítačových her z vojenského prostředí. Text technické zprávy rozebírá ...