3D hra webGL s fyzikou
3D WebGL Game with Physics
Author
Advisor
Horváth, ZsoltReferee
Starka, TomášGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem a implementací 3D webové hry s fyzikou s využitím vybraných frameworků. Nakonec se zabývá testováním aplikace. This bachlor thesis discusses the possibility of creating games for web browsers. It focuses on making of 3D web graphics using WebGL. This thesis chooses frameworks for easing up the work. The thesis also describes design and implementation of 3D web game with physics with use of selected frameworks. Finally it discusses testing of the application.
Keywords
WebGL, Webová hra, Fyzika, Physi.js JavaScript, HTML5, WebGL, Web game, Physics, Physi.js JavaScript, HTML5Language
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Na jakých mobilních platformách si hru můžeme zahrát, případně jak náročné by bylo její portování? Proč se plakát chlubí rozsahem 2700 řádků kódu? Jak probíhalo testování?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54863Source
MAIXNER, D. 3D hra webGL s fyzikou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.Collections
- 2013 [354]