Show simple item record

Graphics Interface for Board Games

dc.contributor.advisorKučiš, Michalcs
dc.contributor.authorŽerdík, Jancs
dc.date.accessioned2019-06-14T10:52:13Z
dc.date.available2014-06-11cs
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationŽERDÍK, J. Grafické rozhraní pro deskové hry [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.cs
dc.identifier.other78555cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/55027
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou scénu deskové hry. První část práce se věnuje teoretickému rozboru algoritmů a část následující se věnuje implementaci vybraných.cs
dc.description.abstractThe Bachelor's diploma thesis covers with a graphical interface for board games. The main goal was to create a modular application allowing game playing. Implementation of graphic algorithms appropriate for limited scene of a board game is another important factor in the assignment of a project. Initial part of the paper covers theortical analysis of algorithms, the rest deals with implementation of selected ones.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsPřístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 1 roku/letcs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectdeskové hrycs
dc.subjectšachycs
dc.subjectstínovánícs
dc.subjecttexturacs
dc.subjectstínové tělesocs
dc.subjectstínová paměť hloubkycs
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectboard gamesen
dc.subjectchessen
dc.subjectshadingen
dc.subjecttextureen
dc.subjectshadow volumeen
dc.subjectshadow mappingen
dc.titleGrafické rozhraní pro deskové hrycs
dc.title.alternativeGraphics Interface for Board Gamesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-11cs
dcterms.modified2020-05-09-23:42:17cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid78555en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 11:00:04en
sync.item.modts2020.06.23 10:36:11en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereePečiva, Jancs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: V současné implementaci je pozice světelného zdroje ve scéně omezena. Jaké jsou možnosti překonání tohoto omezení?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record