• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Počítačová hra se zaměřením na multiplayer

Multiplayer Computer Game

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (900.0Kb)
review_34805.html (1.445Kb)
Author
Kubík, Tomáš
Advisor
Mikolov, Tomáš
Referee
Plchot, Oldřich
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce se zabývá tvorbou jednoduché trojrozměrné počítačové hry, která umožňuje propojení hned několika hráčů najednou prostřednictvím sítě internet (LAN). V této práci je použit a popsán Microsoft XNA Framework. Výsledná hra obsahuje jednu lokaci, kde je možné vidět oblohu, jednoduchý terén, modelované 3D objekty a zjednodušenou fyziku letu.
 
This work describes implementation of a simple 3D computer game, with support of gameplay over internet for multiple gamers. In this project, Microsoft XNA framework is used and throughly described. The final game includes a skybox, simple terrain and multiple 3D objects, all rendered in real time.
 
Keywords
Počítačová hra, 3D zobrazení, síťová komunikace ve hře, Lidgren network library, Tom Shane Neoforce Controls, herní vývojový cyklus., Computer game, 3D projection, multiplayer and game networking, Lidgren Network library, Tom Shane NeoForce Controls, game developmental cycle.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (předseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-15
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: V sekci 2.2 zmiňujete jednoduchou možnost portovat aplikace na jiné platformy, pokud budou dodržena "určitá" pravidla. O která pravidla se jedná? Jakým způsobem simuluje použitá síťová knihovna spolehlivý přenos pomocí UDP? Dokázal byste odhadnout kolik procent šířky přenosového pásma by zabrala režie spojení při použití protokolu TCP namísto UDP s vlastní implementací spolehlivého přenosu?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55943
Source
KUBÍK, T. Počítačová hra se zaměřením na multiplayer [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Collections
  • 2010 [347]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV