Počítačová hra se zaměřením na multiplayer
Multiplayer Computer Game
Author
Advisor
Mikolov, TomášReferee
Plchot, OldřichGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá tvorbou jednoduché trojrozměrné počítačové hry, která umožňuje propojení hned několika hráčů najednou prostřednictvím sítě internet (LAN). V této práci je použit a popsán Microsoft XNA Framework. Výsledná hra obsahuje jednu lokaci, kde je možné vidět oblohu, jednoduchý terén, modelované 3D objekty a zjednodušenou fyziku letu. This work describes implementation of a simple 3D computer game, with support of gameplay over internet for multiple gamers. In this project, Microsoft XNA framework is used and throughly described. The final game includes a skybox, simple terrain and multiple 3D objects, all rendered in real time.
Keywords
Počítačová hra, 3D zobrazení, síťová komunikace ve hře, Lidgren network library, Tom Shane Neoforce Controls, herní vývojový cyklus., Computer game, 3D projection, multiplayer and game networking, Lidgren Network library, Tom Shane NeoForce Controls, game developmental cycle.Language
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (předseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-15Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: V sekci 2.2 zmiňujete jednoduchou možnost portovat aplikace na jiné platformy, pokud budou dodržena "určitá" pravidla. O která pravidla se jedná? Jakým způsobem simuluje použitá síťová knihovna spolehlivý přenos pomocí UDP? Dokázal byste odhadnout kolik procent šířky přenosového pásma by zabrala režie spojení při použití protokolu TCP namísto UDP s vlastní implementací spolehlivého přenosu?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55943Source
KUBÍK, T. Počítačová hra se zaměřením na multiplayer [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.Collections
- 2010 [347]