• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procedurální generování topologie města

Procedural Generation of City Topology

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.355Mb)
review_34991.html (1.439Kb)
Author
Zvěřina, Lukáš
Advisor
Láník, Aleš
Referee
Navrátil, Jan
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procedurálního modelování. Konkrétně se jedná o procedurální generování topologie města, využívající fraktální geometrii, nahrazovací gramatiky v podobě L-systémů, knihovnu OpenGL pro zobrazení scény s detailnějším popisem způsobů texturování, osvětlení a dalších grafických efektů.
 
This bachelor's thesis is about problematique of procedural modeling. It especially tatgets procedural generation of city topology, using fractal geometry, rewriting gramatics using L-systems, OpenGL library for displaying scene and detailed description of approaches in texturing, lighting and other graphics effects.
 
Keywords
Procedurální modelování, procedurální generování, fraktální geometrie, L-systémy, OpenGL, osvětlení, mlha, Procedural modelling, procedura generation, fractal geometry, L-system, OpenGL, lighting, fog
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) prof. Ing. Lukáš Sekanina, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-16
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jak by se musela aplikace upravit, abychom získali zároveň velmi vysoké budovy (centrum města) a nízké budovy? Vysvětlete pojmy "horizontální" a "vertikální" silnice (viz kap. 5) Jaké jiné metody, kromě fraktálů, lze použít pro procedurální generování textur? Uveďte příklady, které lze vidět v reálném světě. Dokážete generovat i jiné než pravoúhle styly města?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55995
Source
ZVĚŘINA, L. Procedurální generování topologie města [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Collections
  • 2010 [347]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV