3D šachy s využitím Leap Motion
3D Chess with Leap Motion
dc.contributor.advisor | Pavelková, Alena | cs |
dc.contributor.author | Smejkal, Václav | cs |
dc.date.accessioned | 2020-06-23T08:05:30Z | |
dc.date.available | 2017-06-18 | cs |
dc.date.created | 2014 | cs |
dc.identifier.citation | SMEJKAL, V. 3D šachy s využitím Leap Motion [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014. | cs |
dc.identifier.other | 79890 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/56554 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá pohybovým ovladačem Leap Motion. Výstupem práce je šachová 3D hra, která nabízí ovládání pomocí tohoto zařízení. Teoretická část popisuje historii podobných vstupních zařízení, Leap Motion a grafický nástroj OpenSceneGraph, který je použit pro vytvoření 3D scény hry. Praktická část práce potom popisuje návrh a implementaci aplikace a vyhodnocení použitelnosti ovládání aplikace na základě testování. | cs |
dc.description.abstract | This Bachelor thesis deals with Leap Motion controller. The goal of this project is 3D chess game which can be controlled by Leap Motion device. Theoretical part of this thesis describes history of similar input devices, Leap Motion and OpenSceneGraph graphics toolkit which is used to create 3D scene. Then, practical part describes design and implementation of application and evaluation of usability of application control based on testing. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií | cs |
dc.rights | Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let | cs |
dc.subject | Leap Motion | cs |
dc.subject | pohybové ovládání | cs |
dc.subject | šachy | cs |
dc.subject | 3D grafika | cs |
dc.subject | počítačové hry | cs |
dc.subject | OpenSceneGraph | cs |
dc.subject | OSG | cs |
dc.subject | Qt | cs |
dc.subject | Leap Motion | en |
dc.subject | motion control | en |
dc.subject | chess | en |
dc.subject | 3D graphics | en |
dc.subject | computer games | en |
dc.subject | OpenSceneGraph | en |
dc.subject | OSG | en |
dc.subject | Qt | en |
dc.title | 3D šachy s využitím Leap Motion | cs |
dc.title.alternative | 3D Chess with Leap Motion | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2014-06-18 | cs |
dcterms.modified | 2020-05-10-16:11:43 | cs |
thesis.discipline | Informační technologie | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédií | cs |
thesis.level | Bakalářský | cs |
thesis.name | Bc. | cs |
sync.item.dbid | 79890 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.22 23:59:04 | en |
sync.item.modts | 2021.11.22 23:28:06 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta informačních technologií | cs |
dc.contributor.referee | Najman, Pavel | cs |
dc.description.mark | B | cs |
dc.type.driver | bachelorThesis | en |
dc.type.evskp | bakalářská práce | cs |
but.committee | doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Roman Juránek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jan Kořenek, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) | cs |
but.defence | Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Zvažoval jste i jiné gesta pro manipulaci s figurkami? | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Informační technologie | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2014 [305]