Marketingové plánování ve veřejné správě

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na marketing, konkrétně marketingové plánování aplikované do prostředí veřejné správy v rámci územní samosprávy. Teoretická část se věnuje veřejné správě, základním prvkům marketingu a marketingu užitému v prostředí veřejné správy. Praktická část se zabývá analýzou územně samosprávného celku, výzkumy zaměřenými na jeho obyvatele a zákazníky a návrhem marketingového plánu.
Diploma thesis focuses on marketing, specifically on marketing planning applied from its common form into local goverment. Theoretical part pursues basic elements of marketing and marketing implemented into the sphere of local goverment. Practical part analyses enviroment of local goverment, researches based on its citizens and visitors and drafting marketing plan.
Description
Citation
VAŘBUCHTA, P. Marketingové plánování ve veřejné správě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management stavebnictví
Comittee
Date of acceptance
2016-02-03
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO