Show simple item record

Powertrain of single cylinder engine

dc.contributor.advisorŠpičák, Milancs
dc.contributor.authorVašek, Lukášcs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:28:58Z
dc.date.available2019-04-03T22:28:58Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationVAŠEK, L. Hnací ústrojí jednoválcového motoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.cs
dc.identifier.other93290cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/60150
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnocení vyvážení klikového ústrojí u pohonné jednotky ve vozidle kategorie Formule Student. Jedná se o dva motory sériové výroby Husaberg FE 570, Husaberg FE 510. Dále se jedná o další dvě modifikace Husaberg FE 510. Hodnotí se vyvážení setrvačných účinků sil od posuvných částí a poměr statických momentů vývažku protiběžného vyvažovacího hřídele vůči klikovému hřídeli.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to evaluate the balance crank mechanism for powertrain vehicle category Formula Student. These are the two engines of series production Husaberg FE 570 Husaberg FE 510. Furthermore, there are two other modifications Husaberg FE 510. It assesses the balance of the sliding forces and the ratio between the static moment of the contrarotating balaning shaft and the crank shaft.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHusaberg FE 570cs
dc.subjectHusaberg FE 510cs
dc.subjectdynamika klikového ústrojícs
dc.subjectprotiběžná vyvažovací hřídelcs
dc.subjectHusaberg FE 510en
dc.subjectHusaberg FE 510en
dc.subjectdynamics crank mechanismen
dc.subjectcontra rotating balancer shaften
dc.titleHnací ústrojí jednoválcového motorucs
dc.title.alternativePowertrain of single cylinder engineen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-16cs
dcterms.modified2016-06-16-14:58:39cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid93290en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 10:07:01en
sync.item.modts2021.11.12 09:24:21en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeJanoušek, Michalcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. Jan Vančura, Ph.D. (člen) Ing. Lubor Zháňal, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent seznámil komisi s obsahem své bakalářské práce a odpovídal na otázky oponenta a následující otázky komise: - kterou sílu uvedené vyvažovací ústrojí vyvažuje, - jaký průběh má síla vyvažovacího ústrojí a jaký průběh má zrychlení pístu, - z jakého důvodu se motor nevyvažuje na 100 %.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record