• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové procesy ve stavebnictví

Marketing processes in the construction industry

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-34456.pdf (19.84Kb)
Posudek-Vedouci prace-34455.pdf (64.44Kb)
final-thesis.pdf (1.716Mb)
review_97166.html (1.410Kb)
Author
Dohnálek, Petr
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Jégl, Adam
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
 
The purpose of this bachelor thesis called „Marketing strategies in civil engineering“ is to follow and describe the instruments of marketing communication in particular company. Then it deals with the assesment of their current state and with a plan of its optimization.
 
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, stavební podnik, stavební trh, marketingová analýza, zákazníci, marketingový výzkum., Marketing, marketing communication, construction company, construction market, marketing analysis, customers, marketing research.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2016-06-16
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/62835
Source
DOHNÁLEK, P. Marketingové procesy ve stavebnictví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.
Collections
  • 2016 [680]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV