Čtyřválcový vznětový motor s vypínáním válců

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Cílem diplomové práce je navrhnout na základě zadaných parametrů klikový hřídel čtyřválcového vznětového motoru s deaktivací válců. Dále provést pevnostní výpočet navrženého klikového hřídele s uvážením torzních kmitů.
The aim of this thesis is design crankshaft for four-cylinder diesel engine with cylinder deactivation. Further, to perform stress analysis of designed crankshaft with considering torsional vibration.
Description
Citation
WEIDNER, L. Čtyřválcový vznětový motor s vypínáním válců [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. Zdeněk Hinner (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-13
Defence
Student seznámil zkušební komisi se svou diplomovou prací a zodpověděl otázky oponenta. Následovaly otázky k tématu diplomové práce. 1) Co je to "komplexní tuhost" a jak je definována? 2) Z jakého důvodu se navrhují motory s vypínáním válců?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO