Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím využití nástrojů online marketingu. Na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti jsou vypracovány návrhy opatření přispívající k podpoře rozvoje značky pomocí vybraných online marketingových nástrojů (SEO, PPC, sociální sítě).
This diploma thesis focuses on strengthening the company’s competitiveness through the use of online marketing tools. On the basis of theoretical knowledge from specialized literature and analysis of the company’s current state, proposals contributing to the brand’s promotion with the help of selected online marketing tools (SEO, PPC, social networks) are developed.
Description
Citation
KEPRDOVÁ, Š. Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-13
Defence
Otázky vedeoucího: Odpovězeno Otázky oponenta: Odpovězeno prof. Jurová: Je víno jako zboží vhodné pro ecommerce? Odpovězeno Ing. Bačík, Ph.D.: Jakým způsobem najde váš eshop zákazník, který není zainteresovaný v sociálních sítích? Odpovězeno doc. Zinecker: Jaké statistické metody jste využila pro vyhodnocení dotazníků? Jaké další statistické metody pro zpracování dat můžete využít? Odpovězeno Ing. Ptáček, Ph.D.: Je reálné mít uvedeno u kvalitních vín jako substitut pivo? Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO