• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu

Communication Mix Proposal

Thumbnail
View/Open
review_102763.html (6.791Kb)
final-thesis.pdf (1.659Mb)
Author
Vintrová, Stephanie
Advisor
Novák, Petr
Referee
Zograbyan, Hrispisme
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá optimalizací a návrhem komunikačního mixu e-shopu. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu, v druhé kapitole jsou základní údaje a provedené analýzy. Ve třetí kapitole je navrženo, na základě teoretických poznatků a následné analýzy problémů a skutečného stavu, zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti. Obsahuje návrh nových propagačních metod, které povedou ke zlepšení komunikace s veřejností a následnému zvýšení počtu zákazníků.
 
The Bachelor’s thesis deals with the optimization and the designof the e-shop communication mix. The thesis is divided into three main chapters. The firts one is dedicated to the theoretical knowledge of the area od marketing, the second one contains basic data and analysis performed. In the third chapter, the improvement of the existing communication mix of the company is suggested, based on the theoretical knowledge and subsequent analysis of the problems and the actual condition. It includes the suggestion of the new promotional methods which will lead to a better communication with the public and the consequent increase of the number of the customers.
 
Keywords
marketingová komunikace, komunikační mix, SEO, copywriting, marketing, marketing comunication, communication mix, SEO, copywriting, marketing
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-16
Process of defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. - Na základě jakých kritérií byl sestaven seznam největších konkurentů? odpovězeno Doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. - analýza počtu zákazníků ve vztahu na stanovený cíl bakalářské práce. Problematika výpovědní hodnoty průměru, kalkulace hodnoty zisku. částečně odpovězeno Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. - kalkulace uvedených nákladů. odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67616
Source
VINTROVÁ, S. Návrh komunikačního mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV