Marketingový plán nového projektu
Marketing Plan of New Project
Auteur
Advisor
Světlík, JaroslavReferee
Jelínek, TomášGrade
DAltmetrics
Metadata
Afficher la notice complèteRésumé
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra. The object of this diploma thesis is the composition of marketing plan for establish new company Climbing land. The theoretic part presents the basic information from the section of a marketing planning and methods. Next follows the analyses of the corporate environment. Acquired data are evaluated and applied in the particular concept of marketing plan for one year. The last part is proposal for building climbing centre.
Keywords
lezectví, marketingový plán, analýza prostředí, cílová skupina, climbing, marketing plan, environment analysis, target groupLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2009-06-08Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
ČIKL, J. Marketingový plán nového projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [457]