• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o

Measuring the Satisfaction of Customers in the Company PLYNY JEHLÁŘ, Ltd.

Thumbnail
View/Open
review_11833.html (4.052Kb)
final-thesis.pdf (792.6Kb)
Author
Pokorná, Markéta
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Jehlář, Pavel
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ s.r.o.. Cílem této práce bylo určit míru spokojenosti zákazníků z nabízenými produkty a službami. V teoretické části jsem se zabývala novými teoretickými poznatky v oblasti marketingu a marketingového výzkumu. Diplomová práce zahrnuje výsledky marketingového výzkumu, který ukazuje slabé a silné stránky společnosti. Na základě tohoto výzkumu bude společnost formulovat své budoucí plány na rozvoj.
 
The thesis considers marketing research in company PLYNY JEHLÁŘ Ltd. The aim of this thesis is to identify the rate of customers satisfaction with offered products and services. Theoretical part is concerned with new theoretical pieces of knowledge in the marketing field and its research. The thesis includes finding marketing research which shows weak and strong points of the company. On base of this research the, company will formulate future plans for its development.
 
Keywords
marketing, marketingový výzkum, spokojený zákazník, marketing, marketing research, customers satisfaction
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Drahomíra Pavelková, Dr. (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of defence
2008-06-06
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7908
Source
POKORNÁ, M. Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [375]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV