Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o
Measuring the Satisfaction of Customers in the Company PLYNY JEHLÁŘ, Ltd.
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Jehlář, PavelGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ s.r.o.. Cílem této práce bylo určit míru spokojenosti zákazníků z nabízenými produkty a službami. V teoretické části jsem se zabývala novými teoretickými poznatky v oblasti marketingu a marketingového výzkumu. Diplomová práce zahrnuje výsledky marketingového výzkumu, který ukazuje slabé a silné stránky společnosti. Na základě tohoto výzkumu bude společnost formulovat své budoucí plány na rozvoj. The thesis considers marketing research in company PLYNY JEHLÁŘ Ltd. The aim of this thesis is to identify the rate of customers satisfaction with offered products and services. Theoretical part is concerned with new theoretical pieces of knowledge in the marketing field and its research. The thesis includes finding marketing research which shows weak and strong points of the company. On base of this research the, company will formulate future plans for its development.
Keywords
marketing, marketingový výzkum, spokojený zákazník, marketing, marketing research, customers satisfactionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Drahomíra Pavelková, Dr. (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Date of defence
2008-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7908Source
POKORNÁ, M. Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]