Analýza reklamy v oblasti mobilních technologií
The Discourse of Mobile Technologies Advertising

Author
Advisor
Rujbrová, ŠárkaReferee
Kotásek, MiroslavGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce pojednává o rozboru jazyka reklamy na daných příkladech současné reklamy. Rozebírá a analyzuje reklamu jako takovou, její historii a klasifikaci. Praktická část rozebírá aktuální příklady reklamy. Práce shromažďuje teoretické a praktické znalosti o reklamě a jazyce v ní obsažené. The bachelor thesis deals with the analysis of the language in advertising on considered samples of contemporary advertising. It analyses the concept and origin of advertising, its history and categorization. The practical part analyses modern advertisements. The thesis unifies the theoretical and practical knowledge about the advertising and its language.
Keywords
Reklama, propagace, historie, psychologie, komunikace, diskurz, Advertising, promotion, history, psychology, communication, discourseLanguage
angličtina (English)Study brunch
Angličtina v elektrotechnice a informaticeComposition of Committee
doc. PhDr. Milena Krhutová, Ph.D. (předseda) Mgr. Magdalena Šedrlová (místopředseda) Mgr. Pavel Sedláček (člen) Mgr. Jaromír Haupt, Ph.D. (člen) Mgr. Miroslav Kotásek, Ph.D. (člen) Mgr. Bc. Dagmar Šťastná (člen) prof. Ing. Vladislav Musil, CSc. (člen) PhDr. Milan Smutný, Ph.D. (člen) prof. Ing. Jaroslav Boušek, CSc. (člen)Date of defence
2018-06-13Process of defence
Student přednesl prezentaci o své práci, která byla relativně vyčerpávající, nicmén ke kritice oponenta se vyjádřil pouze jednou větou.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/82230Source
ŠUTERA, O. Analýza reklamy v oblasti mobilních technologií [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2018.Collections
- 2018 [418]