• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza reklamy v oblasti mobilních technologií

The Discourse of Mobile Technologies Advertising

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-Sutera oponentsky posudek.PDF (1.171Mb)
final-thesis.pdf (1.092Mb)
review_111841.html (9.958Kb)
Author
Šutera, Ondřej
Advisor
Rujbrová, Šárka
Referee
Kotásek, Miroslav
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce pojednává o rozboru jazyka reklamy na daných příkladech současné reklamy. Rozebírá a analyzuje reklamu jako takovou, její historii a klasifikaci. Praktická část rozebírá aktuální příklady reklamy. Práce shromažďuje teoretické a praktické znalosti o reklamě a jazyce v ní obsažené.
 
The bachelor thesis deals with the analysis of the language in advertising on considered samples of contemporary advertising. It analyses the concept and origin of advertising, its history and categorization. The practical part analyses modern advertisements. The thesis unifies the theoretical and practical knowledge about the advertising and its language.
 
Keywords
Reklama, propagace, historie, psychologie, komunikace, diskurz, Advertising, promotion, history, psychology, communication, discourse
Language
angličtina (English)
Study brunch
Angličtina v elektrotechnice a informatice
Composition of Committee
doc. PhDr. Milena Krhutová, Ph.D. (předseda) Mgr. Magdalena Šedrlová (místopředseda) Mgr. Pavel Sedláček (člen) Mgr. Jaromír Haupt, Ph.D. (člen) Mgr. Miroslav Kotásek, Ph.D. (člen) Mgr. Bc. Dagmar Šťastná (člen) prof. Ing. Vladislav Musil, CSc. (člen) PhDr. Milan Smutný, Ph.D. (člen) prof. Ing. Jaroslav Boušek, CSc. (člen)
Date of defence
2018-06-13
Process of defence
Student přednesl prezentaci o své práci, která byla relativně vyčerpávající, nicmén ke kritice oponenta se vyjádřil pouze jednou větou.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/82230
Source
ŠUTERA, O. Analýza reklamy v oblasti mobilních technologií [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2018.
Collections
  • 2018 [418]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV