Komunikační mix denního stacionáře
Communication Mix of Day Care Centre
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Mucha, MartinGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním předmětem diplomové práce „Komunikační mix denního stacionáře“ je navrhnutí komunikačního mixu začínajícího občanského sdružení JOHANKA. První část je zaměřena na nezbytná teoretická východiska. V druhé části je představena filozofie denního stacionáře, analýza trhu, zákazníka, konkurence a SWOT analýzy. Na základě analýz je navrhnutý komunikační mix, který bude pro denní stacionář efektivní ohledně, získaní podvědomí na trhu, za předpokladu využití co nejnižších nákladů. The main subject of the thesis “Communication mix of day-care centre“ is a proposition of a communication mix for the starting civic association JOHANKA. The first part focuses on the necessary theoretical data. The second part presents a philosophy of the day-care centre, market analysis, customer, competitors and SWOT analysis. The communication mix is proposed on the basis of the analyses and it will be effective for the day-care centre for gaining awareness in the market with the lowest cost possible.
Keywords
Marketing, komunikační mix, marketingový mix, denní stacionář, marketing, communication mix, marketing mix, day-care centreLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Holek (člen)Date of defence
2012-06-11Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/8233http://hdl.handle.net/11012/205009
Source
KARASOVÁ, B. Komunikační mix denního stacionáře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]