• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2018
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2018
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lepení v autoprůmyslu

Bonding in the automotive industry

Thumbnail
Voir/Ouvrir
final-thesis.pdf (3.531Mo)
review_109219.html (9.854Ko)
Auteur
Krejčí, Adam
Advisor
Kubíček, Jaroslav
Referee
Hanáčková, Pavla
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Práce zpracovává literární studii o technologii lepení. Pojednává o výhodách a nevýhodách lepení, návrhu lepeného spoje, technologickém postupu lepení a rozdělení lepidel. Zmiňuje i některé materiály používané při stavbě karoserie a jejich vlastnosti. Zaměřuje se na oblast automobilního průmyslu a použití technologie lepení při stavbě karoserie. Porovnává původní a moderní technologii používanou při stavbě karoserie autobusu. V experimentální části se práce zaměřuje na vliv povrchové úpravy při lepení kovu na kov na výslednou smykovou pevnost.
 
The thesis presents a literature study of adhesive bonding technology. The work deals with the advantages and disadvantages of adhesive bonding, design of adhesive joints, technological processes of adhesive bonding and the division of adhesives. The thesis also discusses various materials used for the construction of car bodywork and their properties. The main focus of the work is on the use of adhesive bonding in the car industry, comparing traditional and modern technology used for the construction of bus bodywork. In the experimental part of the thesis, the aim is to reveal the influence of surface treatment on the resulting shear strength when employing metal to metal bonding.
 
Keywords
lepení, lepený spoj, automobilní průmysl, povrchová úprava, smyková pevnost, adhesive bonding, adhesive joint, automotive industry, surface treatment, shear strength
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Základy strojního inženýrství
Composition of Committee
prof. Ing. Jaroslav Purmenský, DrSc. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Heinz Neumann, CSc. (člen) doc. RNDr. Libor Mrňa, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Kudělka, Ph.D. (člen) Ing. Josef Pajer (člen)
Date of defence
2018-06-19
Process of defence
Student seznámil komisi s prezentací své bakalářské práce a výsledky experimentu. Zodpověděl otázky uvedené v oponentním posudku. Otázky komise k DP: 1 - V jaké oblasti se používají lepené spoje? 2 - Jaké jsou nevýhody lepených spojů? 3 - Co obsahuje postup lepení a které parametry jsou nejdůležitější? 4 - Jaké zkoušení je možné použít pro určení vad spojů? 5 - Jaké kvalfikace se používají u personálu na lepení?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/83214
Source
KREJČÍ, A. Lepení v autoprůmyslu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.
Collections
  • 2018 [602]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV