• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Daňové aspekty podnikání v online marketingu

Tax Aspects of Doing Business in Online Marketing

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (8.921Mb)
review_112161.html (5.701Kb)
Author
Přikrylová, Gabriela
Advisor
Brychta, Karel
Referee
Svirák, Pavel
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/83690
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/83690
http://hdl.handle.net/11012/83690
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá popisem a objasněním daňových aspektů podnikání v online marketingu. Teoretická část se věnuje základním principům marketingu obecně a podrobněji je přiblížen konkrétně marketing v online prostředí, a dále se také věnuje právním předpisům daně z příjmů a daně z přidané hodnoty. Na základě znalostí z teoretické části jsou poté v praktické části řešeny daňové aspekty vybraných modelových situací fyzických osob podnikajících v online marketingu.
 
In this bachelor thesis, there are described and clarified tax aspects of doing business in online marketing. Theoretical part includes basic principles of marketing and in more detail, there is described marketing in the online environment. Theoretical part also includes law regulations of income tax and value added tax. Based on the knowledge of theoretical part, in practical part, there are model examples of individuals doing business in online marketing.
 
Keywords
online marketing, daň z příjmů, daň z přidané hodnoty, online marketing, income tax, value added tax
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Účetnictví a daně
Composition of Committee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen) Ing. Martina Pivodová (člen)
Date of defence
2018-06-21
Process of defence
otázky oponenta - částečně odpovězeno docent Brychta - "Méně časté vyplácení provizí z Google AdSense." (citováno z prezentace studentky) Je to aspekt, který může poplatník ovlivnit? Pokud ano, jak? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83690
Source
PŘIKRYLOVÁ, G. Daňové aspekty podnikání v online marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [394]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV