Daňové aspekty podnikání v online marketingu
Tax Aspects of Doing Business in Online Marketing
Author
Advisor
Brychta, KarelReferee
Svirák, PavelGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/83690Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/83690
http://hdl.handle.net/11012/83690
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá popisem a objasněním daňových aspektů podnikání v online marketingu. Teoretická část se věnuje základním principům marketingu obecně a podrobněji je přiblížen konkrétně marketing v online prostředí, a dále se také věnuje právním předpisům daně z příjmů a daně z přidané hodnoty. Na základě znalostí z teoretické části jsou poté v praktické části řešeny daňové aspekty vybraných modelových situací fyzických osob podnikajících v online marketingu. In this bachelor thesis, there are described and clarified tax aspects of doing business in online marketing. Theoretical part includes basic principles of marketing and in more detail, there is described marketing in the online environment. Theoretical part also includes law regulations of income tax and value added tax. Based on the knowledge of theoretical part, in practical part, there are model examples of individuals doing business in online marketing.
Keywords
online marketing, daň z příjmů, daň z přidané hodnoty, online marketing, income tax, value added taxLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Účetnictví a daněComposition of Committee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen) Ing. Martina Pivodová (člen)Date of defence
2018-06-21Process of defence
otázky oponenta - částečně odpovězeno docent Brychta - "Méně časté vyplácení provizí z Google AdSense." (citováno z prezentace studentky) Je to aspekt, který může poplatník ovlivnit? Pokud ano, jak? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83690Source
PŘIKRYLOVÁ, G. Daňové aspekty podnikání v online marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [394]