Strategie rozvoje malé firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá strategií rozvoje malé firmy, která vychází především z analýzy současného stavu. Na základě skutečností jsem vypracovala návrh rozvoje cukrářské výrobny a její propagace. Za účelem zlepšení konkurenceschopnosti, přilákání nových zákazníků a celkového zlepšení úrovně firmy.
The thesis analyses the current situation of a small company and describes a strategy of its future development. My proposal of the development and propagation of the confectionery manufactury is processed on the basis of the real data. The main goals are to obtain competitive advantages, to attract new customers and to improve the company standards.
Description
Citation
STÁHALOVÁ, I. Strategie rozvoje malé firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Dagmar Matějková (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-05
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO