• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfication Analysis of Hockey Club and Proposals for Its Improvement

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
appendix-1.xlsx (57.89Kb)
final-thesis.pdf (2.657Mb)
review_63803.html (5.548Kb)
Autor
Hanáková, Gabriela
Vedoucí práce
Schüller, David
Oponent
Strnad, Lubomír
Klasifikace
C
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/26432
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/26432
http://hdl.handle.net/11012/26432
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce zkoumá spokojenost zákazníka HC Kometa Brno. Cílem diplomové práce je navrhnout řešení provedením analýz a vlastního marketingového průzkumu. V teoretické části jsou uvedeny metody marketingového průzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou prostředí klubu HC Kometa Brno a okolí Klubu, informace byly sbírány pomocí dotazníkového šetření pro zpracování výsledků marketingového průzkumu. Závěrem diplomové práce jsou návrhy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
 
The diploma thesis examines HC Kometa Brno customer's contentment. The aim of the thesis is to suggest a solution by means of realization of my personal research and marketing research. The practical part deals with the analysis of the HC Kometa Brno club's environment and surroundings. The data were obtained through a questionnnaire marketing research. The conclusion of the thesis consists of suggestions for the improvement of the customer's contentment standard.
 
Klíčová slova
Zákazník, analýza, spokojenost, marketingový výzkum, dotazník., Customer, analysis, satisfaction, marketing research, questionnaire.
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2014-02-05
Průběh obhajoby
otázky oponenta - odpovězeno Ing. Zich - Jak hodnotíte systém prodeje vstupenek? - odpovězeno Jak vnímáte vlastní produkt? - odpovězeno Prodej a výroba puků - jak dopadla realizace návrhu? - odpovězeno doc. Chalupský - Co vydělává hokejovému klubu? - odpovězeno Pearsonův korelační koeficient - jaký je jeho význam pro tuto práci? - odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/26432
Zdrojový dokument
HANÁKOVÁ, G. Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kolekce
  • 2014 [433]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV