• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfication Analysis of Hockey Club and Proposals for Its Improvement

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
appendix-1.xlsx (57.89KB)
final-thesis.pdf (2.657MB)
review_63803.html (5.548KB)
Autor
Hanáková, Gabriela
Advisor
Schüller, David
Referee
Strnad, Lubomír
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Diplomová práce zkoumá spokojenost zákazníka HC Kometa Brno. Cílem diplomové práce je navrhnout řešení provedením analýz a vlastního marketingového průzkumu. V teoretické části jsou uvedeny metody marketingového průzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou prostředí klubu HC Kometa Brno a okolí Klubu, informace byly sbírány pomocí dotazníkového šetření pro zpracování výsledků marketingového průzkumu. Závěrem diplomové práce jsou návrhy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
 
The diploma thesis examines HC Kometa Brno customer's contentment. The aim of the thesis is to suggest a solution by means of realization of my personal research and marketing research. The practical part deals with the analysis of the HC Kometa Brno club's environment and surroundings. The data were obtained through a questionnnaire marketing research. The conclusion of the thesis consists of suggestions for the improvement of the customer's contentment standard.
 
Keywords
Zákazník, analýza, spokojenost, marketingový výzkum, dotazník., Customer, analysis, satisfaction, marketing research, questionnaire.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-02-05
Process of defence
otázky oponenta - odpovězeno Ing. Zich - Jak hodnotíte systém prodeje vstupenek? - odpovězeno Jak vnímáte vlastní produkt? - odpovězeno Prodej a výroba puků - jak dopadla realizace návrhu? - odpovězeno doc. Chalupský - Co vydělává hokejovému klubu? - odpovězeno Pearsonův korelační koeficient - jaký je jeho význam pro tuto práci? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/26432
Source
HANÁKOVÁ, G. Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [433]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV