Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Marketing Strategy of a Private Eye Surgery
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Maštera, FrantišekGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro soukromou oční ordinaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Byl vytvořen 4P a 4C marketingový mix zdravotnictví. Praktická část začíná představením oční ordinace. Dále dochází k analýze prostředí ordinace za pomoci následujících metod: McKinsey 7S, Porterův model konkurenčních sil a SLEPT analýza. Závěry z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Posléze jsou rozebrány jednotlivé otázky dotazníkového šetření zaměřeného na měření spokojenosti pacientů a jejího zlepšení. Z dotazníku jsou vyvozeny návrhy a možnosti jak zvýšit klientům komfort při vyšetření. Toto je shrnuto v části návrhy řešení a diskuze. The aim of this Master’s thesis is to create marketing plan for private eye office. The thesis is divided into two main parts, theretical and practical. The first part summarizes theoretical knowledge about marketing of services and specifics in healt care marketing. It was created marketing mix 4P and 4C of health care. Practical part begins of introducing of private eye office. Next step is to analyze environment of eye office using following methods: McKinsey 7S, Porter's five forces and SLEPT analysis. Conclusions of these analyses are summarized in SWOT analysis. Afterwards each question of questionnaire survey – focused on client´s comfort and ways how to improve it, is analyzed. Results and ideas come from survey how to improve our clients comfort during the examination are summarized in the proposed solutions and discussion.
Keywords
Marketing, služby, marketing služeb, zdravotnictví, soukromá oční ordinace, marketing zdravotnictví, marketingový plán, strategický marketing, spokojenost klientů., Marketing, services, health care, private eye office, marketing of health care, marketing plan, strategic marketing, patient satisfaction.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-06-08Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno Mgr. Nisler: Je důležitým aspektem pro dobrý pocit pacientů sestřička? zodpovězeno doc. Zinecker: Jaké je procento pacientů, kteří nemluví česky? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/59377Source
ROMAN, A. Marketingová strategie soukromé oční ordinace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [427]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...