Marketingový mix podniku vinotéka Staré hory

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing a to především na marketingový mix konkrétního podniku. Teoretická část je věnována definici základních pojmů marketingu – marketingového mixu, jeho nástrojů a analýz potřebných k tvorbě marketingového mixu. Návrhová části je zaměřena především na marketingový mix vybraného podniku, je zde zhodnocen současný stav tohoto mixu a sestaveny návrhy na tvorbu mixu nového.
This bachelor thesis is focused on marketing especially marketing mix of a concrete company. The theoretical part is devoted to definitiv of basic marketing concepts – marketing mix and its instruments and analyzes necesary for creation of the marketing mix. Practical part is focused on marketing mix of selected company is evaluated the current state of this mix and compiled proposals for the creation of a new mix.
Description
Citation
TARČÁKOVÁ, D. Marketingový mix podniku vinotéka Staré hory [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Mgr. Helena Musilová (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-20
Defence
Otázky vedoucího: Zodpovězeno Otázky oponenta: Zodpovězeno Další otázky: Ing. Ptáček: V slabých stránkách není zmíněna vzhledová stránka provozovny, v práci jste se tímto tématem nezabývala?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO