Model internetového obchodu
The Model E-shop
Author
Advisor
Dvořák, JiříReferee
Kroulík, BohuslavGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá navržením internetového obchodu pro firmu. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části a ve firmě, je navrženo řešení internetového obchodu, které povede ke zlepšení propagace firmy a přivede nové zákazníky. This thesis is concerned with designing an internet shop for company. Based on the knowledge and information gained in the theoretical part and in the company's proposed solution shop which will improve the promotion of the company and bring new customers.
Keywords
elektronický obchod, model elektronického obchodu, internetový obchod, produktový web, microsite, e-shop, e-commerce, model of electronic commerce, i-commerce, product website, microsite, e-shopLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Petr Polák (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Pavel Holek (člen)Date of defence
2012-01-31Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/8025Source
STEJSKAL, M. Model internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]